Forum kolesarske sekcije Radenci Seznam forumov Forum kolesarske sekcije Radenci
www.kose-radenci.si
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Kaj menite o carbonskih specialkah FOKUS, CUBE, SIGA?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forum kolesarske sekcije Radenci Seznam forumov -> Kolesa, oprema, koles. trgovine, oglasi
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
migaj
Administrator foruma


Pridružen/-a: 28.08. 2009, 12:08
Prispevkov: 244
Kraj: Orion arm Milky Way, Virgo Supercluster

PrispevekObjavljeno: 24 Jul 2010 07:45    Naslov sporočila: Kaj menite o carbonskih specialkah FOKUS, CUBE, SIGA? Odgovori s citatom

Kaj menite o carbonskih specialkah FOKUS, CUBE, SIGA?
prosim ne primerjat s PINARELO DOGMO ipd
ampak s karbonskimi kolesiz ultegro in cenami 1500 do največ 1800 EUR upoštevaje popuste.
Katero vzeti?

http://www.focus-bikes.com/de/de/bikes/bikes-2010/category/rennrad/model/cayo-expert-30g-20g-ultegra-1.html

http://www.eurobike.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=2340&category_id=126&option=com_virtuemart&Itemid=63


http://www.veb-company.si/cestna_kolesa/cube10/cube-axial-gtc-wls.php



SIGA SPECIALKE 2010

SIGA TEAM SLC carbonsko specialko ultegra 6700, Fulcrum R5?

PS
Top model

Rahmen: Carbon Monocoque SL, High Modulus Carbonfaser UD, FSA C40 Integrated Headset 1 1/8 1,5"
Gabel: CF 660 Carbon Monocoque Gabel mit Carbonschaft DU Carbon
Getriebe: Fukcrum Racing Torque RS 50/34 Z., Carbonkurbel mit Hollow Crank Technologie und integrierten Ultra-Torque Halbachsen
Schaltung: Shimano Dura Ace RD-7900 20 Gang mit Dura Ace ST-7900 Schalthebeln
Laufräder: Fulcrum Racing Speed XLR, Reifen Conti Competition 28" x
Bremsen: Shimano Dura Ace BR-7900
Lenker/Vorbau: FSA SL-K RK-230 UD Carbon, FSA OS-99
Sattel/Stütze: Selle Italia SLR XP. FSA SL--K RK-260-SBS UD Carbon .
Gewicht:6,40 kg
_________________
Bog, nakloni nam modrost.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bike



Pridružen/-a: 29.08. 2009, 06:50
Prispevkov: 349

PrispevekObjavljeno: 10 Avg 2010 10:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je nekako tako. Slab karbon je bistveno slabši od dobrega aluminja. Problem je v tem da aluminij zastara in se material utrudi. Železni okvirji dolgo ohranijo togost so pa zato težki.

Karbon je na biciklih slabših znam bistveno tanjši, ni tog ......

Zato so tudi cene različne. Če rabiš dobro kolo seži malo globje v žep.
_________________
Ni važno da si prvi. Važno je da si glavni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
migaj
Administrator foruma


Pridružen/-a: 28.08. 2009, 12:08
Prispevkov: 244
Kraj: Orion arm Milky Way, Virgo Supercluster

PrispevekObjavljeno: 10 Avg 2010 10:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

verjetno res drži: kolikor denarja - toliko muzike,
čeprav manj znane firma morajo delati za njižjo ceno in imajo manj vrst karbona, pri renomiranih firmah pa dobiš za malo denarja tudi najslabši tip carbona.
_________________
Bog, nakloni nam modrost.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bike



Pridružen/-a: 29.08. 2009, 06:50
Prispevkov: 349

PrispevekObjavljeno: 10 Avg 2010 12:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam. Zato sem pa vzel karbonca SCOTT CR1 PRO carbon.

Eden najbolj testiranih okvirjev na svetu. Namerno so jih polomili okrog 150 na testih.
_________________
Ni važno da si prvi. Važno je da si glavni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
migaj
Administrator foruma


Pridružen/-a: 28.08. 2009, 12:08
Prispevkov: 244
Kraj: Orion arm Milky Way, Virgo Supercluster

PrispevekObjavljeno: 10 Avg 2010 13:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Morda ne veš, da je današnji CR1 PRO rekreativni model s spremenjeno geometrijo (povišan HEAD TUBE). Verjamem, da si zadovoljen.
Tekmovalni lažji, boljši in trši pa je ADDICT s tekmovalnim nizkim HEAD TUBE in drugačno geometrijo - daljši TOP TUBE.
Pri tem ne mislim, da je addict za nas bolj primeren.
_________________
Bog, nakloni nam modrost.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bike



Pridružen/-a: 29.08. 2009, 06:50
Prispevkov: 349

PrispevekObjavljeno: 11 Avg 2010 07:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Že davno so minili časi ko bi mi rabili tekmovalne specialke. In na žalost se ne bodo več vrnili.

Torej koliko keša toliko muzike.
_________________
Ni važno da si prvi. Važno je da si glavni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SultanSaleem



Pridružen/-a: 10.11. 2014, 10:54
Prispevkov: 1
Kraj: London

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2014 10:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

You may not know that today's CR1 PRO recreational model with modified geometry (increased HEAD TUBE). I believe that you are satisfied.
Competitive easier, better and harder ADDICT is a competitive low-HEAD TUBE and a different geometry - TUBE TOP longer.
This does not mean that the addict is more suitable for us.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Forum kolesarske sekcije Radenci Seznam forumov -> Kolesa, oprema, koles. trgovine, oglasi Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.